fbpx
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Basistraining Sales
Uw succes van morgen ligt in de basis van vandaag.


 


Intro

Is verkopen moeilijk? Ja, zijn we geneigd te denken. Echter, in feite kan verkopen erg eenvoudig zijn. Als u de juiste toon en argumenten maar vindt.  Sales is en blijft een vak en wij helpen u met het kennismaken, leren en toepassen van o.a. gespreksstructuur, effectieve communicatiemiddelen, de juiste (gesprek)technieken en de juiste commerciële mindset. Zin in?

Voor wie is deze training?
Deze training is uitermate geschikt voor verkopers met weinig of geen commerciële ervaring. Maar ook voor mensen die interesse hebben in commercie of waarbij commercie onderdeel is van hun werkzaamheden. Voorbeelden van doelgroepen zijn o.a. binnendienst medewerkers, buitendienst medewerkers, vertegenwoordigers, ondernemers, helpdeskmedewerkers en medewerkers klantenservice.

Wat gaat u leren in deze training?

In deze basistraining Sales maakt u kennis met alle basisfacetten van commercie en gaat u uw commerciële en communicatieve vaardigheden verder ontwikkelen. Dit houdt in dat

U kunt zelfstandig gestructureerd professionele verkoopgesprekken voeren,

Dat u in staat bent om de belangrijkste commerciële basisbegrippen in uw dagelijkse werkzaamheden toe te passen,

Dat u in staat bent om uw persoonlijke invloed in gesprekken te vergroten,

Dat u in staat bent om te achterhalen wat de klant echt wilt en dat te vertalen naar een goed aanbod,

Dat u leert om te gaan met diverse soorten klantentypen,

Dat u leert presenteren en effectief leert afsluiten en

Dat u mogelijke bezwaren en/of tegenwerpingen van klanten vakkundig weet te weerleggen.

Wat kunt u nadat deze training is afgerond?

Na de training is uw weerstand om te gaan verkopen verdwenen. U heeft vertrouwen getankt, zin gekregen en de wil gekregen om contacten te leggen met nieuwe en bestaande klanten.

U heeft voldoende bagage om de elementaire processen en taken in het kader van commercie te herkennen en daar effectief op in te spelen,

U bent in staat een goed behoeftegericht verkoopgesprek te voeren,

U bent in staat om professioneel bezwaren en /of tegenwerpingen van de klant te weerleggen en om te buigen in door de klant geaccepteerde kansen,

U bent volledig op de hoogte van de verschillende fasen van het klantgesprek en weet daar vakkundig op te anticiperen en te manoeuvreren,

U heeft uw competenties gespreksvaardigheid, inlevingsvermogen en luisteren samenvatten doorvragen verbeterd.