fbpx
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Persoonlijke prestatie strategien“Topsporters gebruiken verschillende strategieën om succesvol in hun sport te zijn. We kunnen ook veel van deze technieken gebruiken om elke dag een beetje meer succesvoller te worden.


Intro
Succesvolle mensen realiseren zich dat het altijd nodig is om na hoge inspanning te regenereren om de ontstane hoge mate van stress te compenseren. Wat voor elke topsporter geldt, geldt ook voor jou: met alleen de kennis van de werkingswijze, is nog steeds geen vooruitgang te bereiken! Alleen oefenen en praktische toepassing maakt succes mogelijk. Een doel wordt pas betekenisvol als je er elke dag voor de volle 100% voor gaat.

Voor wie is deze training?
Deze training is bedoeld voor iedereen die zichzelf een kans wil geven om nog beter te presteren in de eigen werkomgeving. Misschien is het heilige vuur verdwenen en wil jij jezelf eens onder een vergrootglas leggen. Er valt veel te leren van de methodieken die topsporters hiervoor gebruiken

Wat gaat u leren in deze training?
1. Hoe jij beslissingen neemt.
2. Mentale trainingsvormen.
3. Dagelijks gebruik kunnen maken van Effectieve Mentale Optimalisatie.

Door middel van mentale training kun je beter leren omgaan met spanning, je optimaal leren concentreren, en je motivatie en zelfvertrouwen vergroten. Dit kun je doen door de bepaalde mentale vaardigheden te trainen, namelijk: doelen stellen, energizing en ontspanningstechnieken, concentratieoefeningen, gedachtetraining en visualisatie. Door het trainen van deze technieken kun je je prestatie verbeteren.

Mentale technieken kun je zien als een "mentale gereedschapskist", je leert deze inzetten op het moment dat jij die nodig hebt waarbij iedere persoon zijn favoriete gereedschap heeft.

Wat kunt u nadat deze training is afgerond?
Met behulp van de nieuwe kennis en aangeleerde technieken en methodieken bent je in staat om het volgende te bepalen:

  • wat jij wil, sluit aan bij jouw behoeften
  • wat je wil sluit aan bij jouw kunnen en mogelijkheden
  • jij wil iets wat bij jouw past en je weet ook wat wel of niet bij je past
  • jij wil iets leren wat bij jouw mogelijkheden behoort
  • je kent jouw potentieel en mogelijkheden en je sluit daarbij aan: je overvraagt jezelf niet en je daagt jezelf niet te weinig uit
  • je haalt zelfwaardering primair uit wie jeu bent, wat je betekent en niet uit wat je doet of bereikt hebt
  • je kent jezelf: jouw mogelijkheden, valkuilen en beperkingen