fbpx
Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Telefonische acquistie
Op 1 lijn met de klant, dat wilt u toch ook?


 

 

Intro
Altijd weer lastig, telefonische acquisitie! Of toch niet? Kan het ook leuk zijn? Ja dat kan! Nog steeds worden veel (zo niet de meeste) nieuwe klanten geworven door simpelweg de telefoon te pakken en hen te bellen. Telefonische acquisitie is niet dood, telefonische acquisitie is springlevend! Weet daarnaast ook dat klanten het helemaal niet zo vervelend vinden als u ze via de telefoon benadert. Mits u met een goed verhaal komt. Een punt van aandacht is dat men meer op kwaliteit dan op kwantiteit zou moeten mikken. En daarom deze interessante training telefonische acquisitie. De training geeft u structuur, praktische tips, inspiratie en motivatie. De training helpt u meer afspraken te maken met nieuwe klanten omdat u effectiever wordt, (her)nieuwd plezier gaat beleven en leert omgaan met angst voor afwijzing.

Voor wie is deze training?
Verkopers met weinig of geen telefonische acquisitie ervaring leren in deze training alle technieken die nodig zijn om een effectief telefonisch verkoopgesprek te voeren. Maar ook voor telemarketeers en callcentermedewerkers is deze training uitermate geschikt. Andere voorbeelden van doelgroepen zijn o.a. binnendienst medewerkers, buitendienst medewerkers, vertegenwoordigers, ondernemers, helpdeskmedewerkers en medewerkers klantenservice.

Wat gaat u leren in deze training?
In de training telefonische acquisitie leer je meer resultaat en plezier te halen uit jouw telefonische acquisitie. Door inzicht en flair bent u in staat specifieke doelen te behalen (bv. aantal afspraken of directe verkopen). Met andere woorden,

  • Je beleeft meer plezier aan telefonische acquisitie en voor je effectiever en klantgerichter telefoongesprekken,
  • Je kent en beheerst de fasen van een telefonisch acquisitiegesprek en weet daar waar nodig op te anticiperen,
  • Je bent in staat om aan de hand van gesprekstechnieken en regels het gesprek te sturen en lastige gesprekken om te buigen naar een positief resultaat.
  • Wat kunt u nadat deze training is afgerond?
  • Deze training leert u initiatief nemen en de voordelen van uw product overtuigend overbrengen. Door een praktijkgerichte aanpak verhoogt u uw commerciële vaardigheden in telefoongesprekken met (potentiële) klanten, waardoor uw verkoopresultaten nog verder zullen verbeteren.
  • U heeft uw telefonische verkoop- en acquisitievaardigheden naar een hoger niveau gebracht,
  • U bent in staat om op een effectieve manier telefonisch contact te leggen,
  • U bent in staat om klantgerichte en overtuigende telefoongesprekken te voeren,
  • U ontwikkelt uw commerciële gespreksvaardigheden en vraagtechnieken
  • U voert gesprekken in een voor u natuurlijke stijl die aansluit op de klant
  • U stelt een persoonlijk actieplan op